петък, 16 декември 2011 г.

Пак бонбони- Федоркини умопомрачения;)

Ами това е:

Явно не мога да спра да се занимавам с бонбони, даже половинът ми твърди, че гладни ще умрат, защото само на сладки и бонбонки не се живеело:) Освен това са чудесен начин да избягаме от традиционните подаръци за празниците и да доставим просто удоволствие на хората, които обичаме или ценим. Нарекох ги умопомрачения, защото така ми въздействат: едно бонбонче и .... си губя акъла;-) Много са добри!!!
Тези бонбони на Федора, си ги отбелязах още преди 100 години, но чак преди около месец за пръв път ги правих. После имаше и втори, а сега трети и така незнам кога ще се спра;-)То моето на болест отива вече. Надявам се само организмът ми да има достатъчно запаси от собствен инсулин, за да се справи с атаките:-)
Разбира се, отсега предупреждавам, че нейните снимки поставиха под съмнение въпросът трябва ли изобщо да слагам мои, но все пак , за да ви убедя, че наистина ги правя ежеседмично, прилагам и снимков материал. Сложила съм и една шишарка за празнично настроение, макар мен лично самите бонбони да ме даряват с всичко, от което има нужда;-)

Рецептата я има при Федора, така че няма да я слагам ( нищо съм променила). Изпълних я дословно и ей го на, РЕЗУЛТАТЪТ:





И ако вие, също като мен имате нужда от своята доза щастие всеки ден, подсилете ефекта с едни бонбончета;-)




Пожелавам ви последният уикенд преди празниците, да бъде изпълнен с много аромати, топлина и уют!!!






17 коментара:

  1. МЪХЧЕ,разнежихте ми душата с Катето,.. с вашите бонбони.
    Много са апетитни и примамливи мила,а снимките неповторими.
    Силно те прегръщам и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни бонбонки:) Заоблизвах се рано, рано:)

    ОтговорИзтриване
  3. Мъхче, голяма си дразнителка, ама аз от Федора май трябва да почна! :))))
    Бонбоните са страхотни, аз колкото изчаквам да ги направя в последния момент преди празниците, вие все ме опсипвате с рецепти и не мога да реша, всички са от хубави по хубави.
    Поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни, прекрасни, съблазнителни и много вкусни! Мъхче, обожавам ги тези бонбони и ще се почерпя с няколко!!! Ще си сложа и в джобчетата, ще ме извиняваш:)Амбицирах се и ще взема и аз да си направя домашни Моцартчета:). Ще намина и при Инчето да си взема:).

    ОтговорИзтриване
  5. Божествени бонбони!
    Мъхче, страшна си и в писането и в снимките въпреки, че си намираш кусури непрекъснато!
    И а ще ги правя, невероятни са:)
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудни бонбони крадвам си един.Много изкушаващи не можах да им устоя.Снимките са хубави и ми действат празнично и уютно!
    Желая ти и на теб много предпразнични емоции!

    ОтговорИзтриване
  7. Мъхче, аз не си падам много по бонбоните но при всичко прочетено от теб ще се пробвам за някой повод да ги приготвя!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Мъхче, изключително се радвам, че са ти харесали, макар че от бонбоните, които съм правила, моят фаворит са тези, които съм кръстила фентъзи :)) , нищо че снимките там са лоши, но толкова успях тогава да щракна.
    А твоите снимки са били винаги чудесни, но очевидно си от моята кръвна група, щом все им намираш недостатък :))
    Прегръщам те и ти желая хубави почивни дни, изпълнени с много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни са, Мъхче! Вземам си от твоите, че като направя, все ми се лепят не там , където искам:)

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесни са :)
    И снимките са прекрасни!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. Едно ти изчезна от тази партида,аз си го свих :)!
    Мъхчи,много добре са ти станали бонбонките,а снимките чудесно го показват!
    Пожелавам хубава неделя и весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  12. Мъхче, веднага грабвам едно от твоите бонбончета:) И аз имах един такъв период, много бонбонен :)) Страхотни си ги направила и много красиво си ги снимала :)
    Много прегръдки и усмихната неделя!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря, благодаря!
    Макар, че заслугата е изцяло на федора:-)
    Федорска,
    някой ден ще опитам и любимите ти, обещавам;-)
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  14. Неустоими и прекрасни
    Мъх - Федоркини умопомрачения...
    Страхотни сте и двечките!
    Сърдечни поздрави и щастливи празници, Диана

    ОтговорИзтриване
  15. Mдааа - пропуснала съм ги някак, и пропускът е сериозен. Добре, че надникнах. Сега обаче как се заспива при тази гледка, вкусове?

    ОтговорИзтриване
  16. Дианка,
    балгодаря ти! А на Федорска още повече, че ме "светна";-)))

    Ивейн,
    питаш ли ме какво изпитвам всеки път като надникна при теб;-)
    Но винаги си заслужава! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  17. Обожавам тези бонбони! За първи път ги опитах във Виена, сториха ми се най-вкусното нещо на света :)), а сега си намирам и рецепта за домашно приготвяне, супер! И снимките са чудесни!
    Весели новогодишни празници!

    ОтговорИзтриване