четвъртък, 31 януари 2013 г.

Моменти-януари 2013

Дните минават бавно, седмиците бързо....
Месеците бавно-годините бързо....
Децата измерват времето от ваканция до ваканция....
Възрастните, обикновено, от заплата до заплата....
Аз- главно от отпуск до отпуск....
До следващият има време....

Ей за това си дадох сметка наскоро и реших, че е ужасно да използвам която и да е от тези мерни единици. Реших, че ще живея в настоящето, каквото и да е то, без грандиозни планове за бъдещето, но и без да забравям съвсем миналото. Реших също да събирам моменти от всеки месец. Януари мина, ето какъв беше той за мен:

Сутрините:





Обедите:




Следобедите:




Вечерите:






to be continued...









60 коментара:

  1. Ето защо обичам зимата, толкова уют и топлина! Марте, след твоите вълшебни мигове, уловени в тези убийствени снимки едва ли е останал някой, който недолюбва този сезон. Изпълни ми се душата с красота! Усмивки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз я обичам, Стеф! Ама тези, дето не я обичат, сигурно биха и се радвали, но на снимка;)
      Хубави почивни дни!

      Изтриване
  2. Мъхче, добро решение си взела! Настоящият момент е най-важният! Не можем да променим миналото, но благодарение на него и изживяванията ни, можем да повлияем на бъдещето. На етап съм, в който спрях да кроя дългосрочни планове...
    Снимките ти са страхотни, както и запечатаните моменти на тях! И това със снимането - ами умееш си го и то отлично! Струва ми, че можеш да ми дадеш добри насоки във фотографията! ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Дани, дългосрочните планове не са за мен.
      А за снимането, аз насоки не. защото просто си шракам разни работи, дето ги виждам, но от близо снимката като онази твоята, не мога да направя;)
      Благодаря ти все пак!

      Изтриване
  3. Страшни чорапи! Много хубаво ми дойде, такова едно четиво! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехе, Линче!Благодаря!
      И за теб една прегръдка!

      Изтриване
  4. Марте, чудесно решение!
    Страхотни снимки и цветове!
    Достави ми удоволствие и на душата!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря ти!
      Удоволствието е за мен от твоите думи!

      Изтриване
  5. Хармония - мисля, че е достатъчно...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Гери!
      Много ми е приятно да те видя!

      Изтриване
  6. Марте,
    Поздравления! Такива красиви мигове си хванала и отразила! С удоволствие се потопих в тази атмосфера!
    Невероятни снимки!
    Сърдечни прегръдки!.

    ОтговорИзтриване
  7. Много е хубаво, Мъхче! Аз пък започнах 365, приятно е, когато след време виждаш дните от живота си като на кино. Твоите са някак изпълнени с хармония, светлина и красота! Уловила си прекрасни моменти или детайли, страхотни са снимките! Ще очаквам с кеф продължението!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бонбон, какво ще правиш 365 дни? Ще готвиш всеки ден????? Завиждам ти за ентусиазма;)
      Благодаря ти за хубавите думи!

      Изтриване
  8. Мъхче,останах със зяпнала уста!Невероятна си!Цветове,замисъл,мигове,фантазия,композиция!Всичко!

    ОтговорИзтриване
  9. Мъх, много, много красиво. Благодаря, че сподели:)

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятни са събраните ти моменти, Марта! Искам да снимам пред камината... Прегръдки и благодаря за споделената красота, топлина и уют! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ева, и аз искам да снимам пред камината, ама тази е назаем, у едни приятели. Ние нямаме такава хубавица, иначе с радост щях да ти я дам;)
      Благодаря ти и прегръдка!

      Изтриване
  11. Прекрасни снимки!Дават ми хубав старт на новия ден!По-цветно,по- шаренко,по-топло! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наталия, ще се радвам да помогнат за усмихнатия старт. А и мисля, че като спомен е хубаво да ми остане хубавото;)
      Благодаря ти!

      Изтриване
  12. Невероятни снимки, Мъхче! А в следобедните книжки видях любими заглавия:) Хубав ден - първият февруарски!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, благодаря!
      Една от тях специално и на мен ми е любима;))

      Изтриване
  13. Благодаря за удоволствието, Мъхче -
    впечатляващи красиви, зареждащи и моменти!
    Голяма прегръдка, с пожелания за още много прекрасни дни, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, благодаря ти за тези думи!
      Винаги се усмихвам след твой коментар!Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  14. ...а Февруари с още, не по-малко сгряващи снимки ;)

    ОтговорИзтриване
  15. Е, ама януари е бил много колоритен за теб :) Бих искала и аз така да го бях усетила, изключая счупената чаша (не бих искала да съм аз тази, която е причинала това и още по-малко да събирам парчетата :)))
    Прекрасна публикация, Мъхче! С нетърпение очаквам продължението :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами не знам как си го усетила, ама го запомни по най-добрия за теб начин;) Чашите у дома най-често аз троша, но защото най-често седя в кухнята;) Тази си я запазих само за да я снимам.
      Федорска, благодаря ти, скоро парт ту;)

      Изтриване
  16. Много уют и топлина! Страхотен контраст между студената красота и топлината у дома, в плодовете, в чорапите!
    Всяка снимчица говори! Радвам се, че погледнах тук!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, и аз се радвам, че погледна.Иначе как щях да прочета всичките тези хубави думи:)?
      Благодаря ти!

      Изтриване
  17. Много уют,топлина,красиви мигове....благодаря са снимките,Марте!
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  18. Марте ... потопи ме в такава друга красива реалност, че ми се прииска да ме осиновиш поне за малко ... хич не ми се иска да показвам моите сутрини и вечери ... има бързане, истерии и куп чинии :) Прекрасно вълшебни снимки! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габчо, тук бързам да не се съглася;) Както сигурно си предположила, това са онези хубави дни, в които не съм на работа, разбирай уикендите. Мога да направя и едни работни сутрини и вечери, дето ще ти се изправи косата.Важното е да запечатаме хубавото, от помненето на лошото голям смисъл няма,освен ако човек не си взема бележка, а той рядко го прави, така че просто няма смисъл;)))
      Прегръдка и благодаря!

      Изтриване
  19. Красиви сутрини , цветни обеди , уютни вечери ...как си ги снимала само ! Толкова хубаво , че чак нереално - до последната снимка !
    Прегръдка ,Мъхче !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ивана, бяха си реални, ама и почивни;) Има значение!
      Прегръдка и за теб!

      Изтриване
  20. На това му се казва да поспреш,за да усетиш днес,сега,това което имаме.А ти имаш красота и уют, и топлина и очи разбира се,за да го видиш това сиво ежедневие по този твой си начин!
    Не бързай да отброяваш дните! :")

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Карлсон, след толкова хубави думи, следващите месеци ще се напъна да спирам по-често. Много благодаря!

      Изтриване
  21. Прелестни са!Всички уловени зимни мигове и настроения!И снимките са прекрасни!Поздрави, Марта!

    ОтговорИзтриване
  22. Ох, при мен и дни, и месеци, и години препускат със страшна скорост....
    Чудни моменти и снимки, Мъхче!
    Желая ти много емоции и настроение и през уикенда!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марийче, спри ги!
      Нека и твоите са изпълнени с емоции, по възможност само хубави!
      Благодаря ти!

      Изтриване
  23. Благодаря за споделянето на тези прекрасни моменти от януари! Желая ти хубави и усмихнати моменти през февруари, които да заслужават споделяне!:) Животът е като наниз, всяко парченце било то цветно стъкълце, перличка, камъче, кехлибар или безценен кристал таи изящество, хубаво е когато някой успее да забележи това, вгледа се, подържи го,... пък го пусне и почувства следващото парченце от наниза!:)Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле, и аз си го пожелавам също. Пожелавам го и на теб!
      Прегръдка!

      Изтриване
  24. Много странно, сигурна съм 100 % че писах тук под публикацията, като номер едно или две ... Незнам как е изчезнало!
    Марте та бях ти написала в общи линий, че съм впечатлена от снимките ти, от настроението и посланието, което носят, мноооого ме кефят!
    Пожелавам ти Мартичке безчет щастливи, уютни мигове, запомнящи се и извикващи усмивка на лицето :)
    Прегръдки и целувки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ев, не съм трила нищо, не ми е в стила;) Ама си знаех, че си ми доставила кеф с коменатара си, макар и да не го виждах;)
      Желая и на теб и всички твои хора поне същото;)
      Много прегръдки и от мен!Целунете се!

      Изтриване
  25. От отпуск до отпуск, от уикенд до уикенд... много ми харесват снимките, Марте :) често и аз си повтарям, че трябва да се живее постоянно :) понякога просто не можеш да изхърлиш сивото ежедневие...
    Много красиви моменти ти пожелавам :) и да ги споделяш със снимки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, то сивото затова си е ежедневие, но когато можем да спрем и да погледнем в цветно, не е зле да го правим;)
      Аз поне имам нужда. Благодаря ти!

      Изтриване
  26. Ами че добре си прекарваш времето,ако съдя по снимките,Марта!Предполагам това се отнася за уикендите предвид,че говориш за отпуски и т.н. освен ако не чакаш отпуска от семейните обязаности....ама каква дума...обязаности,хехе.
    Много уют и стаена,тиха красота струят от снимките ти,много ми харесаха!
    След тази публикация дори и мен можеш да предразположиш да погледна с по-снисзходително око на зимата.
    Сърдечен поздрав с пожелание за успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Роси, напълно си права. През седмицата е тъмно през цялото време , когато съм у дома. Но нали затова са уикендите? Иначе ще мие трудно да преживея седмицата;)))
      Видя ли, че не е толкова лошо зимата, хехе;)
      Поздрави и за теб!

      Изтриване
  27. Мъхче, само ти можеш чрез снимки да кажеш много! От тях направо извират чувства! Страхотна публикация и чакам с нетърпение продължението! Поздрави! И още по-красив февруари!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А, не съм само аз, всички го правят по един или друг начин. Важното е да го виждаме и запомним;)
      Поздрав и за теб, събирам вече февруари;)

      Изтриване
  28. Страхотни снимки и хубави спомени! Направо, не ми се иска да разделя с зимата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вики, благодаря за хубавите думи!
      Ще има още зима, сигурна съм;)

      Изтриване
  29. Прекрасни снимки, Марте!
    Истинско удоволствие ми достави тази твоя публикация.
    Стана ми спокойно, цветно и усмихнато :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  30. Мъхче, чудесно си ги уловила тези дребнички моменти и много хубаво си го написала - много ми харесаха и поста и снимките...Едно такова мило ми стана (-:
    Затова ти е трябвал сняг, а? Да си рисуваш сърчица значи...
    Хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  31. Прелестни снимки, Мъхче! Много уютна и красива зима:)
    Ама то при прекрасни хора, няма как всичко около тях да не е прекрасно:)
    Снимките са много зареждащи:)

    ОтговорИзтриване